کسانی که مبتلا به فلج خواب می شوند، انواع علائم زیر را تجربه می کنند
 

 گاهی اوقات هنگام بیدار شدن از خواب و یا در موارد نادر، هنگام به خواب رفتن بروز می کند. این عارضه چند ثانیه تا چند دقیقه می تواند طول بکشد و 25 تا 30 درصد جمعیت عمومی را حداقل یک بار در زندگی گرفتار خود کند. فلج خواب مربوط به گروه سنی خاصی نیست و همه می توانند آن را تجربه کنند.

🚦🚦🚦علائم:

کسانی که مبتلا به فلج خواب می شوند، انواع علائم زیر را تجربه می کنند

🔴 اضطراب و ترس شدید

🔴 احساس خفگی

🔴 فلج تمام یا بخشی از عضلات اسکلتی

🔴 عدم توانایی در حرکت دادن دست ها و پاها

🔴 عدم توانایی برای صحبت کردن

🔴 توهمات شنیداری، دیداری و لمسی مانند احساس حضور فردی دیگر در اتاق، احساس فشردگی در قفسه سینه، دیدن سایه یا صدای افراد دیگر و ...

به گفته محققان عوامل ژنتیکی، اضطراب های شدید در طول روز، هراس و اختلال در نظم خواب از عوامل ابتلا به فلج خواب می توانند باشند.



👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

🎀🎀🎀 به ما بپیوندید. نکات سلامتی را با ما دنبال کنید. 

🎁🎁🎁 سلامتی هدیه ی ارزشمند خداوند است. سفیر سلامت باشیم و سلامتی خود و عزیزانمان را تضمین کنیم. 

سایر اخبار


محققان سوئدی در تازه‌ترین تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که افزایش غیر معمول سطح کلسیم در خون می‌تواند منجر به بروز حمله قلبی شود.
طبق آمار دولتی یک میلیون و صد هزار نفر از جمعیت 145 میلیون نفری روسیه آلوده به ویروس اچ آی وی هستند؛ با این حال کارشناسان بهداشتی شمار مبتلایان را چندین برابر بیشتر از آمار رسمی ارزیابی می‌کنند.
جوانان تحصیل کرده‌ای که برای تأمین مخارج زندگی، می‌پذیرند با کمترین امکانات موجود در محلی مشغول به کار شوند، پس از مدت کوتاهی دچار آسیب‌های روحی و روانی فراوانی می‌شوند.
بیماران مبتلا به بیماری پارکینسون، 4 برابر بیشتر از سایر افراد در معرض ابتلا به سرطان پوست هستند.
به عقیده محققان، روزی 20 دقیقه باید برای یک خواب کوتاه مدت به کارمندان زمان داد و در ادامه مؤثر واقع شدن این فرصت را در‌ آنها دید.
کارشناسان هشدار می‌دهند که تعطیلات تابستانی در درازمدت می‌تواند تأثیر شدیدی بر سلامتی داشته باشد و خطر چاقی، دیابت و بیماری‌های قلبی را در کودکان افزایش دهد.
کودک زمانی‌ که با پدر بیرون می‌رود، بیش از هر زمان دیگری تنقلات مصرف می‌کند و رژیم غذایی خود را فراموش می‌کند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر