توصیه هایی برای بازی کودکان

شرایطی فراهم کنید فرزندتان با کودکان همسایه بازی کند، چه در منزل وچه درفضای دیگر همبازی از نان شب برای کودک واجبتراست
برای کودک زیر6 سال فقط 3چیزتوصیه میشود
بازی
همبازی
اسباب بازی

سایر اخبار


بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، از اوایل اردیبهشت تاکنون بیش از 503 هزار نفر مبتلا به وبا شده‌اند و در حدود 1975 نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند.
طناب زدن روشی عالی برای سوزاندن کالری‌های اضافی در مدتی کوتاه است و در عین حال توانایی قلبی- عروقی شما را بهبود می‌بخشد و پایین‌تنه و بالاتنه شما را تقویت می‌کند.
استفاده از ماری‌جوانا با خطر سه گانه مرگ و میر ناشی از فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی ـ عروقی و حتی بیماری‌های مغزی مرتبط است و اثرات مصرف آن در عملکرد مغز و حتی سیستم قلبی ـ عروقی منجر به افزایش مرگ و میر می‌شود.
نتیجه مطالعات پژوهشگران استرالیایی نشان داده است، مصرف مکمل‌های ویتامین B3 می‌تواند به میزان قابل توجهی از سقط جنین و نقص‌های زایمان جلوگیری کند.
روغن نارگیل یکی از بهترین مواد برای رشد مو است و تاثیر آن بر تمامی موها ثابت شده است؛ این روغن، رشد مو را افزایش و تحریک می‌کند؛ در درمان شوره سر‌، تقویت مو‌، مفید و موها را براق و ابریشمی می‌کند.
دندان قروچه عبارت است از عادت ساییدن دندان‌ها. عنوان قروچه معمولاً در خواب رخ می‌دهد ولی ساییدن یا کوبیدن دندان‌ها در طول روز نیز شایع است.
تحقیقات نشان داده است مادران بارداری که در طول این دوره از زندگی خود از صابون‌های ضد باکتریایی استفاده می‌کنند، نوزادان خود را در معرض چاقی و اختلال رشد قرار می‌دهند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر