داروی ضد پیری هم کشف شد
آلمانی ها مدعی هستند که داروی ضد پیری را کشف کرده اند. این دارو که البته شکل قرص به بازار عرضه خواهد شد مانع از پیری برخی از اندام بدن خواهد شد.به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل ، این قرص بنابر ادعای دانشمندان آلمانی می تواند فرآیند پیری را تا حد زیادی به تاخیر بیندازد. در حالی که ترکیب این قرص هنوز فاش نشده بر اساس گزارش های منتشر شده دانشمندان مدعی هستند که ترکیبات موجود در این نوع قرص باعث می شود تا موها رشد کنند و علاوه بر آن انرژی یک فرد هفتاد ساله همچون یک جوان سی و چند ساله باشد.طبیعی است که اگر چنین قرصی واقعا کشف شده باشد از بروز انواع بیماری ها در بدن فرد جلوگیری خواهد شد.نتایج اولیه تاثیرات این قرص بر روی موشها کاملا موفقیت آمیز بوده است. بدن موش های پیر تحت تاثیر این قرص دوباره با رشد کرک مواجه شد و این موشها که به دلیل پیری تقریبا به مرگ نزدیک بودند دوباره انرژی قابل توجهی پیدا کردند. پس از سه هفته نیز این موش های پیر همانند یک موش جوان فعالیت و جنب و جوش داشتند و حتی دوباره به مرحله باروری رسیدند. داروی ضد پیری هم کشف شدآلمانی ها مدعی هستند که داروی ضد پیری را کشف کرده اند. این دارو که البته شکل قرص به بازار عرضه خواهد شد مانع از پیری برخی از اندام بدن خواهد شد.تصویر انقلاب بزرگ در حوزه سلامت / داروی ضد پیری هم کشف شدبه گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل ، این قرص بنابر ادعای دانشمندان آلمانی می تواند فرآیند پیری را تا حد زیادی به تاخیر بیندازد. در حالی که ترکیب این قرص هنوز فاش نشده بر اساس گزارش های منتشر شده دانشمندان مدعی هستند که ترکیبات موجود در این نوع قرص باعث می شود تا موها رشد کنند و علاوه بر آن انرژی یک فرد هفتاد ساله همچون یک جوان سی و چند ساله باشد.طبیعی است که اگر چنین قرصی واقعا کشف شده باشد از بروز انواع بیماری ها در بدن فرد جلوگیری خواهد شد.نتایج اولیه تاثیرات این قرص بر روی موشها کاملا موفقیت آمیز بوده است. بدن موش های پیر تحت تاثیر این قرص دوباره با رشد کرک مواجه شد و این موشها که به دلیل پیری تقریبا به مرگ نزدیک بودند دوباره انرژی قابل توجهی پیدا کردند. پس از سه هفته نیز این موش های پیر همانند یک موش جوان فعالیت و جنب و جوش داشتند و حتی دوباره به مرحله باروری رسیدند.

سایر اخبار


قبل از استفاده از هر نوع ماسک خانگی لازم است آن را روی قسمتی از پوست بدن، مثلا قسمت کوچکی از پوست دستتان امتحان کنید و مطمئن شوید که به ترکیبات این ماسک خانگی حساسیتی ندارید.
عسل طبیعی فواید شگفت انگیزی دارد و معمولا خوردن آن قبل از خواب پیشنهاد می شود. عسل باعث می شود کبد گلیکوژن لازم را برای شب تولید کند. وقتی قبل از خواب عسل می خورید مغز در حالت جستجو برای سوخت قرار می گیرد.
برخی سس‌ها به دلیل استفاده از مواد تراریخته مضر و قند بالا برای بسیاری از اندام‌های بدن مضر بوده و سلامتی را به خطر می‌اندازند.
یک روانپزشک با اشاره به این که بیماری اوتیسم نوعی بیماری تکاملی سیستم اعصاب است و برای تشخیص آن در کودکان، آزمایشی وجود ندارد، گفت: تشخیص آن به صورت بالینی بوده و از مشاهدات و مقایسه رفتارهای هر کودک با کودکان دیگر، والدین تا حدودی می توانند به وجود این بیماری شک کرده و برای اطمینان از سالم و یا مبتلا بودن کودک خود به روانپزشک مراجعه کنند.
در کشور ما نیز به‌دنبال اجرای طرح تحول سلامت، برای نخستین بار خدمات سلامت روان به طور رایگان توسط کارشناسان ذیربط در مراکز بهداشتی ارائه می‌شود.
دکتر جمشیدی مدیر کل نظارت و ارزیابی فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل در نامه‌ای به معاونین غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور دستور جمع آوری دمنوش تکسو را صادر کرد.
آيا شما اضافه وزن داريد؟ آيا هميشه هوس خوردني‌هاي شيرين مي‌كنيد؟ آيا شما با انجام رژيم‌هاي كم چرب، باز هم لاغر نمي‌شويد؟ يا حتي شايد بدتر، آيا شما به ديابت نوع ۲ مبتلا شده‌ايد؟ اگر شما به هر كدام از سوال‌هاي بالا پاسخ مثبت داديد، وقتش است كه قند را تا حد امكان از بدن خود دور كنيد. اما چطور مي‌توان چنين كرد؟
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر