اپلیکیشن‌ های برتر مدیریت وای‌فای در اندروید

شاید همیشه این سوال در ذهن شما باشد که آیا راهی وجود دارد که متوجه شویم کسی از شبکه وای‌فای ما استفاده می کند یا خیر و هم چنین پیش آمده است که در مورد میزان مصرف ترافیک اینترنت خود مطمئن نباشیم، یعنی ترافیک مصرفی اینترنت، بیش‌تر از مصرف ماست، در این صورت ممکن است بدون اطلاع شما کسی در حال استفاده از اینترنت شما باشد. ما در این مطلب آموزشی به شما اپلیکیشن ‌های برتر جهت مدیریت وای‌فای در اندروید را معرفی می کنیم.

کلیک – اپلیکیشن Home WiFi Alert، ابزاری مهم و کاربردی است که شما به کمک آن می توانید کنترل کنید که چه کسانی در حال استفاده از شبکه وای‌فای شما هستند، و می توانید دسترسی مودم خود را از کسانی که نمی خواهید به مودم شما متصل باشند قطع کنید. برای قطع کردن اتصال به مودم، کافی‌ است روی گزینه “Block” در کنار مشخصات دستگاه کلیک کنید. این اپلیکیشن کلیه دستگاه ‌های متصل به شبکه را با نوع آن‌ها (تلفن هوشمند، لپ‌تاپ و یا تبلت) را برای شما مشخص می کند. اگر به دنبال اپلیکیشن مناسب جهت بررسی و کنترل شبکه وای‌فای خود هستید، پیشنهاد می کنیم از اپلیکیشن “Home WiFi Alert” استفاده کنید، چرا که کلیه دستگاه‌های متصل به مودم را با نوع ‌آن‌ها برای شما شناسایی می کند. این اپلیکیشن را می توانید به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود کرده و استفاده کنید.

اپلیکیشن WiFinder، اپلیکیشن مناسبی است که شبکه‌ های‌ وای‌فای اطرافتان را اسکن می کند و لیستی از شبکه‌ها با امنیت WEP، WPA، WPA2 را در اختیار شما قرار می دهد. این اپلیکیشن در زمانی که در مکان ‌های عمومی می خواهید به اینترنت وای‌فای متصل شوید، بسیار کاربردی است و به شما در پیدا کردن شبکه‌ای امن کمک می کند. این اپلیکیشن را می توانید به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود نمایید.

اپلیکیشن Wifi Analyzer نیز اطلاعات مفیدی را در خصوص مودم شما در اختیارتان قرار می دهد. در حقیقت این اپلیکیشن قدرت سیگنال‌های مودم شما را بررسی می کند. شما از طریق این اپلیکیشن می توانید بهترین و مناسب ‌ترین کانال را برای مودم خود انتخاب کنید. نباید فراموش کنید که اگر کانال مودم ‌های دیگران مشابه کانال مودم شما باشد، به دلیل ترافیک بالا در کانال سرعت اینترنت شما کاهش پیدا می کند. راه مقابله با این مشکل عوض کردن کانال مودم است. این اپلیکیشن را می توانید به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود نمایید.

WiFi Manager، اپلیکیشن مناسب برای پیدا کردن، اتصال و مدیریت شبکه‌های وای‌فای است. این اپلیکیشن اطلاعات کاملی را در خصوص شبکه وای‌فای شما در اختیار شما قرار می دهد. WiFi Manager کیفیت اتصال را با یک رادار کانال گرافیکی بهبود می بخشد. این اپلیکیشن قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد، اما برای استفاده برخی از آن ها نیاز به پرداخت پول است. این اپلیکیشن را می توانید با مراجعه به گوگل‌پلی دانلود و نصب نمایید.

سایر اخبار


بر اساس شنیده‌ها کمپانی ساخت نمایشگر سامسونگ یعنی Samsung Display، توسعه گسترده تجهیزات تولید پنل‌های اولد خود را آغاز کرده است
اخیرا دی‌جی کو، رئیس بخش سامسونگ موبایل اعلام کرده بود که
شرکت بلک‌بری با حضور در نمایشگاه CES 2017 برای نخستین بار تیزر تبلیغاتی از گوشی بلک‌بری کی‌وان منتشر کرد و یک ماه بعد آن را در نمایشگاه MWC 2017 رسما رونمایی کرد
نوبیا یکی از برند‌های زیرمجموعه‌‌ کمپانی ZTE است که تاکنون گوشی‌های جذابی وارد بازار کرده است. این برند با کریستیانو رونالدو همکاری نزدیکی دارد. رونالدو اخیرا تصویر جدیدی منتشر کرد که در آن می‌توانیم گوشی جدید Nubia Z Mini 17 را مشاهده کنیم. این تصویر که در شبکه‌ اجتماعی ویبو و دیگر شبکه‌های اجتماعی این بازیکن منتشر شده است شایعه دوربین دوگانه این گوشی را تایید می‌کند.
این روزها اکثر اخبار در مورد دو پرچم‌دار جدید سامسونگ است. دو گوشی جدیدی که قابلیت‌های جدیدی به سری گلکسی سامسونگ اضافه کرده‌اند. بیایید نگاهی به این ویژگی‌های بیندازیم.
شرکت توشیبا تصمیم به فروش کسب و کار چیپ‌ست خود گرفته است. به دنبال این تصمیم، شرکت‌های بزرگی چون اپل، گوگل، آمازون و چند شرکت دیگر پیشنهادهایی مطرح کرده‌اند.
تصاویری از آخرین پرچم دار شیائومی، شیائومی Mi6 لو رفته است که در این تصاویر صفحه نمایش این گوشی هوشمند خودنمایی می کند و به نظر می رسد این پرچم دار قصد رقابت با گلکسی S8 را دارد.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر