محبوب‌ترین گوشی سامسونگ در میان کاربران آمریکایی کدام است؟
گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس شانس این را دارند که به محبوب ترین گوشی های هوشمند سامسونگ در تمام تاریخ تبدیل شوند. این گوشی ها به مجهز بودن به نمایشگر Infinity Display، حاشیه‌های باریک و قابلیت‌های جدید می‌توانند در قلب بسیاری از کاربران جا باز کنند. اما کدام یک از گوشی‌هایی که سامسونگ پیش از این به بازار عرضه کرده است در میان کاربران این شرکت محبوبیت بیشتری دارد؟ با تک شات همراه باشید.اگر گلکسی Note 7 با مشکلات داغ شدن و انفجار رو به رو نمی‌شد و از سطح بازار جمع آوری نمی‌شد، احتمالا اکنون لقب محبوب‌ترین گوشی سامسونگ را به دوش می‌کشید. مطابق با بررسی های Kantar World Panel، در حال حاضر 15.6 دصد از کاربران سامسونگ در ایالات متحده از گلکسی S5 استفاده می‌کنند. گلکسی S5 به تراشه اسنپ دراگون 801، دو گیگابایت رم و نمایشگر 5.1 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل مجهز بود و اولین گوشی سامسونگ بود که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بود.گلکسی S7 با درصد 11.5 در جایگاه دومین گوشی محبوب میان کاربران سامسونگ در ایالات متحده قرار دارد و جایگاه سوم نیز با 11.4 درصد محبوبیت به گلکسی S6 تعلق دارد. گلکسی S7 edge نیز با اختلاف بسیار قابل توجه تنها در میان 5.8 درصد از کاربران ایالات متحده محبوب است.طی یک سال گذشته 28 درصد از کاربران سامسونگ گوشی خود را ارتقا داده‌اند. 52 درصد از گوشی های جدید خریداری شده گلکسی S7 یا نسخه دیگری از آن بوده‌اند و گلکسی S6 تنها 10 درصد از این آمار را تشکیل می‌دهد. سایر گوشی‌های خریداری شده بین 48 مدل مختلف تقسیم می‌شوند!64 درصد از مالکان گلکسی S6 و 76 درصد از مالکات گلکسی گفته‌اند که گوشی بعدی آنها نیز از برند سامسونگ خواهد بود.

سایر اخبار


آسپارتام یک شیرین کننده مصنوعی است که در نوشابه های گازدار رژیمی، ژلاتین، و حتی برخی سریال های صبحانه یافت می شود و با افسردگی پیوند مستقیم دارد.
کمپانی اپل در جدیدترین به روز‌ رسانی خود برای سیستم‌ عامل iOS ویژگی‌های جدیدی را از لحاظ کارایی و عملکرد نرم‌افزاری به دستگاه‌های اپل اضافه کرده است با این وجود iOS 10.3 باگ جزیی دارد که در این خبر به بررسی آن می‌پردازیم.
بر اساس شنیده‌ها کمپانی ساخت نمایشگر سامسونگ یعنی Samsung Display، توسعه گسترده تجهیزات تولید پنل‌های اولد خود را آغاز کرده است
اخیرا دی‌جی کو، رئیس بخش سامسونگ موبایل اعلام کرده بود که
شرکت بلک‌بری با حضور در نمایشگاه CES 2017 برای نخستین بار تیزر تبلیغاتی از گوشی بلک‌بری کی‌وان منتشر کرد و یک ماه بعد آن را در نمایشگاه MWC 2017 رسما رونمایی کرد
نوبیا یکی از برند‌های زیرمجموعه‌‌ کمپانی ZTE است که تاکنون گوشی‌های جذابی وارد بازار کرده است. این برند با کریستیانو رونالدو همکاری نزدیکی دارد. رونالدو اخیرا تصویر جدیدی منتشر کرد که در آن می‌توانیم گوشی جدید Nubia Z Mini 17 را مشاهده کنیم. این تصویر که در شبکه‌ اجتماعی ویبو و دیگر شبکه‌های اجتماعی این بازیکن منتشر شده است شایعه دوربین دوگانه این گوشی را تایید می‌کند.
این روزها اکثر اخبار در مورد دو پرچم‌دار جدید سامسونگ است. دو گوشی جدیدی که قابلیت‌های جدیدی به سری گلکسی سامسونگ اضافه کرده‌اند. بیایید نگاهی به این ویژگی‌های بیندازیم.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر