Galaxy Note 8 چه وقت می آید؟
 

پخش شدن یک گمانه زنی، موردی  از آپشن های گلکسی نوت 8 را حذف کرد، سایت های نام آشنای فناوری مدعی شدند حسگر اثر انگشت جدید سامسونگ تاثیر منفی در تنظیمات نور پرچمداران این شرکت داشته ، به همین خاطر سامسونگ این نوع حسگر را  از زیر صفحه نمایش گلکسی نوت 8 حذف کرده است.

حسگر اپتیکال اثر انگشت که میتوان با کمک آن عملیات اسکن را از طریق صفحه شیشه‌ای انجام داد و سامسونگ در گلکسی S8 از آن رونمایی کرده بود به تولید انبوه نرسیده است  در نتیجه احتمالا از این فناوری هم در گلکسی نوت 8 خبری نیست.

از آنجا که گلکسی نوت 8  مانند گلکسی نوت 7 پرچمدار قبلی سری نوت سامسونگ نباید در دستان صاحبانش منفجر شود، حالا سامسونگ با این تاخیر برای اطمینان بیشتر   میگوید این مدل از گوشی های هوشمند قرار نیست مشابه برادر داعشی خود عمل کند.

 بر این اساس قرار است گلکسی نوت 8 به جای زمان از قبل اعلام شده در حاشیه کنفرانس IFA برلین در ماه آگوست رونمایی شود.

با این اوصاف این تلفن هوشمند دقیقا چند هفته پیش از رونمایی از آیفون8S شرکت اپل وارد بازار می شود، به احتمال زیاد این بهانه ها برای تاخیر در رونمایی برای تنگ کردن عرصه رقابت برای شرکت اپل باشد، معرفی یک پرچمدار آن هم از سری نوت که همیشه پرطرفدار بوده است قطعا می تواند از جذابیت های آیفون 8s بکاهد
 
منبع: باشگاه خبرنگاران

سایر اخبار


به نظر می‌رسد که کنسول نینتندو سوییچ شروع بسیار خوبی داشته است. براساس اطلاعاتی که در سایت Gamesindustry.biz منتشر شده، این کنسول بازی در هفته‌ی اول توانسته به فروش ۱٫۵ میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا دست پیدا کند.
کمپانی سامسونگ همواره در تولید محصولات نوآورانه زبانزد خاص و عام بوده و اگر نگاهی به محصولات این شرکت اعم از تلویزیون، گوشی، یخچال، تبلت و غیره بیاندازید، این نوآوری را به وفور مشاهده خواهید کرد. در همین رابطه، اخیراً این شرکت از تلویزیون جدیدی رونمایی کرد که از یک ویژگی منحصر به فرد یعنی فریم چوبی بهره می برد. با تک شات همراه باشید.
شرکت سوئیسی Tag Heuer‌ سازنده انواع ساعت‌های لوکس از فعالیت خود در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند خبر داده و می‌گوید به زودی ساعت هوشمند تازه‌ای با سیستم‌عامل اندروید ۲ عرضه می‌کند.
طبق اطلاعات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد تولید نمونه های اولیه گوشی جدید Galaxy X با صفحه نمایش تاشو را در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ آغاز کند. این گوشی جز گوشی های رده بالای سامسونگ محسوب می شود.
اپل ششمین نسخه آزمایشی iOS 10.3 را برای آیفون، آیپد و آیپادتاچ منتشر کرد. اپل نسخه‌ی ۱۰ iOS را در سپتامبر سال گذشته عرضه کرد. این سری از سیستم عامل iOS به عنوان بهترین نسخه‌ی سیستم‌عامل تلقی می‌شود؛ به همین دلیل روی تغییرات آن هنوز کار می‌کند. تیم کوک باور دارد که نسخه‌ی ۱۰، بهترین سیستم‌عاملی است که این شرکت تابه‌حال برای مشتریانش منتشر کرده است. این نسخه‌ی بتا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده تا مورد آزمایش قرار بگیرد.
با توجه به ماهیت فناپذیر سوخت های فسیلی، واضح است که تولید الکتریسیته به روشی که تا کنون انجام می شده روشی قابل اتکا نیست. به همین دلیل هم گرایش قابل توجهی نسبت به استفاده از انواع جایگزین انرژی از طریق باد، آب و یا خورشید ایجاد شده است.
شرکت وایمو از زیرمجموعه‌های گوگل در تلاش است تا جلوی ساخت خودروی خودران توسط اوبر را به علت نقض حقوق مالکیت معنوی خود بگیرد.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر