نوشیدنی زنجبیل برای آب کردن  چربی های شکمی

زنجبیل به دلیل دارا بودن خواص ترموژنی به سوزاندن چربی ها کمک کرده و سموم را از بدن دفع می کند. در این مطلب خواص لاغری این ریشه درمانگر را مرور کرده و چند نوشیدنی موثر برای سوزاندن چربی های شکمی را معرفی می کنیم.

به گزارش نض ما به نقل از تبیان، بر کسی پوشیده نیست که شکم و اطراف آن جزو نواحی است که چربی ها به این مناطق هجوم آورده و در آنجا جا خوش می کنند. امروز پیر و جوان و حتی کودکان و نوجوانان شکم در آورده اند و این خبر خوبی نیست. عوامل متعددی نیز در بروز این مشکل وجود دارد که تغذیه نادرست، مصرف فست فودها و بی تحرکی از مهمترین آن ها هستند.

البته روش های متعددی نیز برای پیشگیری از بزرگ شدن شکم و صاف کردن آن وجود دارد. کلید اصلی این مبارزه در فعال کردن متابولیسم بدن، ورزش و در پیش گرفتن سبک زندگی درست است. علاوه بر این لازم است که بدنتان را سم زدایی کرده و عملکرد ارگان های حیاتی بدن مانند کبد را تحریک کنید. چون این ارگان وظیفه تبدیل چربی ها به قندها را به عهده دارد. خوشبختانه درمان های طبیعی نیز وجود دارند که به تمیز شدن بدن و مقابله با چاقی کمک می کنند.

زنجبیل یکی از این روش های درمانی طبیعی فوق العاده موثر است و به دلیل دارا بودن خواص ترموژنی به سوزاندن چربی ها کمک کرده و سموم را از بدن دفع می کند. در این مطلب خواص لاغری این ریشه درمانگر را مرور کرده و چند نوشیدنی موثر برای سوزاندن چربی های شکمی را معرفی می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

اندر خواص زنجبیل

زنجبیل یک ریشه درمانگر است که قرن ها به عنوان دارو برای بهبود و درمان مشکلات بدن استفاده شده است. این ماده غذایی خواص ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی دارد که به بهبود گوارش، کاهش کلسترول خون و دفع سموم انباشته شده در بدن کمک می کند. خوشبختانه امروزه خیلی از افراد زنجبیل را به صورت تازه یا پودر آن وارد برنامه غذایی شان کرده اند. این کار به سوزاندن چربی و پاکسازی بدن کمک زیادی می کند.

مصرف زنجبیل باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و فرآیند گوارش را برای دفع صحیح چربی ها بهبود می دهد. زنجبیل همچنین خواص دیورتیک دارد که به دفع مایعات اضافی بدن کمک کرده و مانع از بروز التهاب می شود. از دیگر خواص این ماده غذایی می توان به فاقد کالری بودن آن اشاره کرد. زنجبیل به سادگی با دیگر مواد ترکیب می شود و این کار به افزایش خواص آن نیز منجر می شود. اگر از چربی شکم شکایت دارید و می خواهید سایزتان کم شود در گام اول تغذیه تان را اصلاح کنید و از مصرف نوشیدنی های زنجبیلی برای سوزاندن چربی که در این مطلب معرفی می شوند غافل نشوید.

روش های استفاده از زنجبیل برای سوزاندن چربی های شکم

رایج ترین شیوه استفاده از زنجبیل استفاده از چای این ریشه درمانگر است. با این حال می توانید با ترکیب آن با مواد دیگر خواص سوزاندن چربی را بالا ببرید.

چای زنجبیل و لیموترش

ویتامین C و آنتی اکسیدان های موجود در لیموترش باعث افزایش فواید زنجبیلبرای پاکسازی کبد و بهبود هضم  چربی ها می شود. ترکیب این دو ماده باعث می شود چایتان خواص سم زدایی و دیورتیک داشته باشد و سوزاندن چربی بیشتری در ناحیه شکم شما کمک کند.

مواد لازم

آب لیموترش: نصف یک عدد

ریشه زنجبیل: یک تکه متوسط

آب: ۱ لیوان معادل ۲۵۰ میلی لیتر

عسل: اختیاری

روش تهیه

آب را داغ کرده و قبل از جوش آمدن زنجبیل را به آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت چند دقیقه با حرارت ملایم بجوشد و سپس آب لیموترش را اضافه کنید. چای را هم بزنید و اگر مایل هستید کمی عسل نیز اضافه کنید. قبل از وعده های غذایی یک فنجان از این چای بنوشید.

سایر اخبار


آب به همراه کشمش حاوی خواص باورنکردنی و فوق‌العاده‌ای است که باعث تقویت کبد می‌شود. برای سم‌زدایی و تقویت کبد بهتر است که به درمان‌های طبیعی و ساده‌ روی بیاورید.
کمرویی به ندرت مادرزادی است . این رفتار هنگامی به وجود می آید که در اثر تربیت غلط ، کودک به ارزش های اصیل خود بی اعتماد و در نتیجه مردم گریز می شود.
قارچ‌ها همه جا هستند و می‌توانند به راحتی زیر ناخن‌های پا بچسبند و موجب بروز عفونت‌های آزاردهنده و کاهش سلامتی افراد شوند.
کاکل ذرت، خارخاسک، دم گیلاس و آلبالو از جمله گیاهان دارویی با کاربردهای متفاوت هستند که مهم‌ترین اثربخشی آن‌ها دفع سنگ‌های کلیوی و مجاری ادراری است.
در این مطلب چند نوشیدنی صد در صد طبیعی معرفی می‌کنیم که هم خوشمزه هستند و هم به دلیل دارا بودن خواص ضدالتهابی می‌توانند علائم بیماری‌های مختلف را کاهش داده و تسکین‌بخش دردهای روزمره باشند.
روزهای گرم تر و تعطیلات مدارس و دانشگاه در راه است. در نتیجه تعطیلات تابستانی و رفتن به کنار دریا و جنگل و غیره نیز در پیش است. اکثر مردم از تابستان و تعطیلات برای رفتن به مسافرت استفاده می کنند. در نتیجه از چهارچوب عادت های روزمره ی خود در آمده و به همین دلیل در معرض برخی از خطرات قرار می گیرند. گزش عروس دریایی، خوردن گوشت نپخته در پیک نیک، بیماری خارش شناگر و غیره می تواند یک روز خوب تابستانی را خراب کند و در عین حال به سلامتی نیز آسیب بزند. در این مطلب شما را با برخی خطرات احتمالی فصل تابستان بیشتر آشنا می کنیم.
سیگار کشیدن همچنان در دنیا یکی از پرطرفدارترین اعتیادها به شمار می‌رود و اثرات زیانبار زیادی را حتی برای سلامت اطرافیان کسی که سیگار می‌کشد، به همراه دارد. هرچند ترک سیگار برای آنهایی که سال‌هاست، سیگار می‌کشند سخت و گاهی غیرممکن است.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر