بهترین تلفن های همراهی که در سال 2017 می آیند

سال 2017 از نیمه گذشته و حالا وقت آن رسیده تا غول های تکنولوژی محصولات جدید خود را در دنیای تلفن های همراه به بازار عرضه کنند.

در این گزارش مشهورترین تلفن های همراهی را که پیش بینی می شود تا پیش از پایان سال 2017 رونمایی شوند معرفی کرده ایم :

 

* Galaxy Note 8

 

موبایل های جدید

 

موبایل های جدید

 

پیش بینی می شود نسل جدید تلفن های همراه گلکسی نوت سامسونگ با نمایشگر 6.4 اینچی و با رزولوشن 4k معرفی شوند.

همچنین شنیده شده این تلفن همراه مجهز به دوربین با دو لنز با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری ، رم 6 گیگابایتی و پردازنده Exynos 8895 خواهد بود.

 

* iPhone 8

 

موبایل های جدید

 

موبایل های جدید

 

در دهمین سالگرد عرضه تلفن های همراه آیفون، منتظر رونمایی از آیفون 8 هستیم.

شنیده شده این آیفون جدید دارای نمایشگر 5.8 اینچی است و روی آن دوربین دوگانه نصب می شود و طراحی بدنه آن نیز نسبت به سایر مدل های تغییر یافته است.

 

 

* The Google Pixel 2

 

موبایل های جدید

 

گوگل در حال کار با شرکت های اچ تی سی و ال جی برای رونمایی از تلفن های همراه جدید خود است.

گفته می شود که اسمارت فون های جدید گوگل در دو مدل با نمایشگرهای 4.97 و 5.99 اینچی تا ماه اکتبر رونمایی خواهند شد و پیش بینی می شود پردازشگر جدید Snapdragon 835 روی آن ها نصب شود.

سایر اخبار


طبق اطلاعات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد تولید نمونه های اولیه گوشی جدید Galaxy X با صفحه نمایش تاشو را در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ آغاز کند. این گوشی جز گوشی های رده بالای سامسونگ محسوب می شود.
اپل ششمین نسخه آزمایشی iOS 10.3 را برای آیفون، آیپد و آیپادتاچ منتشر کرد. اپل نسخه‌ی ۱۰ iOS را در سپتامبر سال گذشته عرضه کرد. این سری از سیستم عامل iOS به عنوان بهترین نسخه‌ی سیستم‌عامل تلقی می‌شود؛ به همین دلیل روی تغییرات آن هنوز کار می‌کند. تیم کوک باور دارد که نسخه‌ی ۱۰، بهترین سیستم‌عاملی است که این شرکت تابه‌حال برای مشتریانش منتشر کرده است. این نسخه‌ی بتا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده تا مورد آزمایش قرار بگیرد.
با توجه به ماهیت فناپذیر سوخت های فسیلی، واضح است که تولید الکتریسیته به روشی که تا کنون انجام می شده روشی قابل اتکا نیست. به همین دلیل هم گرایش قابل توجهی نسبت به استفاده از انواع جایگزین انرژی از طریق باد، آب و یا خورشید ایجاد شده است.
شرکت وایمو از زیرمجموعه‌های گوگل در تلاش است تا جلوی ساخت خودروی خودران توسط اوبر را به علت نقض حقوق مالکیت معنوی خود بگیرد.
محققان موسسه IBM موفق شدند یک اتم را تبدیل به یک هارد تبدیل کنند و یک بیت داده را تنها بر روی یک اتم ذخیره کنند. در هاردهای متداول برای ذخیره سازی یک بیت داده، از صد هزار اتم استفاده می شود.
اگر شما هم مانند برخی از کاربران گوشی های هوشمند معتقدید که ویروس ها، بد افزارها و تروجان ها صرفا به کامپیوترها و لپ تاپ ها آسیب می زنند تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.
محققان یک سازمان تحقیقاتی متعلق به ارتش آمریکا، موفق به ساخت یک نارنجک و نارنجک انداز با استفاده از چاپگر سه بعدی شدند. هر دو وسیله آزمایشات را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و دارای عملکرد خوبی هستند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر