موسیقی احتمال ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد!

سایر اخبار


ما به شما یک نوشیدنی تابستانی معرفی می کنیم که به زیبایی پوست، لاغری و تقویت دستگاه گوارش شما کمک می کند.
لاغری سریع در یک روز شاید مانند رویا باشد.اما ما به شما می گوییم که این یک آرزو و رویا نیست و شما کافی است بدانید که چرا چاق می شوید!
بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، از اوایل اردیبهشت تاکنون بیش از 503 هزار نفر مبتلا به وبا شده‌اند و در حدود 1975 نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند.
طناب زدن روشی عالی برای سوزاندن کالری‌های اضافی در مدتی کوتاه است و در عین حال توانایی قلبی- عروقی شما را بهبود می‌بخشد و پایین‌تنه و بالاتنه شما را تقویت می‌کند.
استفاده از ماری‌جوانا با خطر سه گانه مرگ و میر ناشی از فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی ـ عروقی و حتی بیماری‌های مغزی مرتبط است و اثرات مصرف آن در عملکرد مغز و حتی سیستم قلبی ـ عروقی منجر به افزایش مرگ و میر می‌شود.
نتیجه مطالعات پژوهشگران استرالیایی نشان داده است، مصرف مکمل‌های ویتامین B3 می‌تواند به میزان قابل توجهی از سقط جنین و نقص‌های زایمان جلوگیری کند.
روغن نارگیل یکی از بهترین مواد برای رشد مو است و تاثیر آن بر تمامی موها ثابت شده است؛ این روغن، رشد مو را افزایش و تحریک می‌کند؛ در درمان شوره سر‌، تقویت مو‌، مفید و موها را براق و ابریشمی می‌کند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر