نرم‌افزار جدید مایکروسافت برای به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند ویندوزی

مایکروسافت بخش جدیدی را با نام Over-the-cable Updater توسعه داده که آخرین نسخه از سیستم عامل‌های ویندوز فون 8.1 یا ویندوز موبایل 10 را برای کاربر ارائه می‌کند. این ابزار جدید تنها وسیله‌ای بوده که کاربران می‌توانند بدون نیاز به دریافت و نصب به‌روزرسانی‌های قبلی سیستم عامل دستگاه خود، ار آخرین آپدیت بر روی گوشی خود بهره‌مند شوند.

استفاده از این ابزار نیازمند اتصال به سیستم عامل ویندوز رایانه است و اگر کاربر پین کدی بر روی گوشی خود تعریف کرده، باید قبل از هر گونه اقدامی آن را باز کند. همچنین دستگاه باید بر روی حالت هواپیما قرار بگیرد.

کمپانی مایکروسافت دو هفته قبل علی رغم اعلام پایان کار ویندوز موبایل تاکید کرده بود که همچنان پَچ های اصلاحی و آپدیت های امنیتی را برای موبایل های ویندوزی ارائه خواهد کرد. پیش از این کاربران موبایل های مجهز به سیستم عامل ویندوز برای دریافت آخرین نسخه از این پلتفرم چاره ای جز دانلود تمام آپدیت های قبلی نداشتند، اما حالا مایکروسافت ابزاری را در اختیار کاربران قرار داده تا به این شکل موبایل های ویندوزی نفس های آخر خود را با راحتی بیشتری بکشند.

گفتنی است قبلا برنامه «Windows Device Recovery» که ابزار ریکاوری دستگاه های ویندوزی به شمار می رود، به کاربران اجازه نصب مستقیم آخرین نسخه ویندوز را می داد با این حال مایکرسافت کاربرد این ابزار را به گونه ای تغییر داد که تنها امکان بازیابی نسخه اصلی موبایل را فراهم کند.

حالا شرکت ساکن ردموند ابزار جدیدی به نام «Over the Cable–updater» یا به طور مختصر «OTC updater» را ارائه کرده که به کاربران اسمارت فون های دارای سیستم عامل ویندوز فون 8.1 و ویندوز موبایل 10 در نصب مستقیم آخرین نسخه از این پلتفرم، بدون نیاز به دانلود بروزرسانی های قبلی کمک می کند.

سایر اخبار


شرکت سامسونگ اعلام کرده که تلویزیون های قاب‌دار این شرکت از یکشنبه آینده وارد بازار خواهند شد. این تلویزیون ها وقتی خاموش هستند مثل یک اثر هنری به نظر می رسند. آنها در ۲ اندازه و به همراه تعداد انگشت شماری از دورقاب های قابل تعویض وارد بازار می‌شوند.
زمان زیادی به پایان سال میلادی مانده است. رونمایی اخیر شرکت‌های مختلف از محصولات خود گمانه‌زنی‌ها در خصوص بهترین تبلت سال را افزایش داده است. البته نباید از بازار داغ شایعات در این خصوص نیز گذشت. حال به معرفی 3 کاندیدای احتمالی کسب این مقام خواهیم پرداخت.
برنامه یاد شده با بررسی عکس‌های یاد شده و اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی ارسال آنها بررسی مذکور را انجام می‌دهد. عکس‌های یاد شده بالغ بر ۱۰۰ میلیون مورد بوده و طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ در نزدیک به ۴۴ شهر در نقاط مختلف دنیا گرفته شده‌اند.
۵G بهبودهای زیادی نسبت به نسل قبل در تکنولوژی‌های حال حاضر می‌دهد
شرکت اپل به تازگی پاسخ مسائلی که شرکت گوگل در کنفرانس سالیانه خود اعلام کرده بود را با آی.اُ.اس 11 داد که پلتفرم نسل جدید برای آیفون و آی‌پد است. اما سوالی که برای کارشناسان نرم‌فزار و حتی کاربران مطرح است این است که کدام‌یک پیروز این میدان خواهد بود؟
همیشه داشتن توانایی های اختصاصی از آرزو های انسان ها بوده است، توانایی هایی که بتواند کوچکترین نیاز ها را برطرف کرده و ظاهر را نیز برهم نزند، با ما همراه باشید تا ۸ گجت جالب ساخته شده را که درون بدن قابل نصب هستند را بررسی ببینیم …
به نظر نمی‌رسد که چیزی بدتر از این باشد که در هنگام دانلود یک برنامه از Play Store پیغامی مبنی بر کمبود فضای کافی در حافظه گوشی خود دریافت کنید. احتمالا شما نیز با این مشکل یا چیزی شبیه به این مواجه شده‌اید. اگر برای رفع این مشکل به دنبال برنامه‌ای هستید که اسمارت‌فون شما را از وجود فایل‌ها و برنامه‌های اضافی پاک کند، باید بگوییم که اکثر برنامه‌ها به همه آنچه که می‌گویند، عمل نمی‌کنند.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر