مرکز پخش قرآن  عروس در منطقه ظفر  تهران

تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده

* قلم قرآنی

* قرآن حکیم

* قران نفیس

* قران عطری

* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف

* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه

* حافظ نفیس با تخفیف ویژه

* شاهنامه نفیس با تخفیف ویژه

* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه

تلفن مرکز پخش:

021-36831525

09121383718

سایر اخبار


سقط جنین حرام بوده علاوه برتوبه دیه نیزبایدپرداخت شود.
اجازه ندهید دیگران روی اعصاب و شخصیت شما راه بروند. رک و راست بگویم. وقت آن رسیده است که این ۷ کار را بشناسید که هرگز نباید اجازه دهید دیگران با شما انجام دهند. با ما همراه باشید.
حال یکی از این شرکت‌های تحقیقاتی که گارتنر نام دارد و‌ در این زمینه با دقت بالایی فعالیت می‌کند، در طی تحقیقات خود به نتایجی دست یافته و آن‌ها را در دسترس عموم قرار داده است.
🔶وقتی کودک کار، به سراغ ماشین شما می آید و می خواهد چیزی از او بخرید، ممکن است به هر علت تمایلی به خرید نداشته باشید.
اختلاف نظر بین زوجین موضوعی اجتناب ناپذیر و برخاسته از تفاوت های فردی، شخصیتی، خانوادگی و ... است. موضوع مهمی که باید به آن توجه کرد این است که تقریبا زوجی که با هم اختلاف سلیقه و نظر نداشته باشند، وجود ندارند. در این شرایط راهکارهای تحمل نظر مخالف همسر در زندگی مشترک از اهمیت خاصی برخوردار می شود. در ادامه این مطلب، نکاتی در این باره مطرح می شود تا این مشکل رایج زوجین با یادگیری چند مهارت، حل شود.
با وجود آنکه تقریبا یک ماه به پایان سال زمان باقی است اما هنوز حذف و عدم حذف یارانه بگیران پردرآمد که به یکی از معضلات اقتصادی تبدیل شده، تعیین و تکلیف نشده است.
"مسابقه انتخاب شیک پوش ترین خانم و آقا؛ به پسر مورد نظرتان رای بدهید؛ به دختران شیک پوش خیره شوید و شایسته ترین آنها را انتخاب کنید." به گیرنده های خود دست نزنید! این جملات مربوط به تبلیغات شوی لباس در یک شبکه ماهواره نیست و مطمئن باشید که شما 40 سال به عقب (پیش از انقلاب) بازنگشته اید! اینجا تهران است، صدای ما را از وزارت ارشاد اسلامی می شنوید!
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر