علم الاعضاء

تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده

* قلم قرآنی

* قرآن حکیم

* قران نفیس

* قران عطری

* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف

* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه

* حافظ نفیس با تخفیف ویژه

* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه

تلفن مرکز پخش:

021-36831525

09121383718

سایر اخبار


وزارت علوم، بخش اول رشته‌محل‌های مجاز دانشگاه آزاد را منتشر کرد.
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: طرح حیات طیبه در قالب اردوی کشوری شهید باهنر (ره) توسط نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.
دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: دولت دوازدهم باید در انتخاب وزیر علوم به موضوع شتاب و جهش علمی بسیار دقت کند چیزی که متاسفانه از سال 92 به علت سیاسی کاری‌ها با کاهش مواجه شد.
دانشگاهیان دانشگاه آزاد واحد پرند طی نامه‌ای خطاب به ولایتی ضمن تشکر از حسن توجه وی به این واحد دانشگاهی، از تحمیل هزینه‌های گزاف بابت انتقال‌های غیرقانونی به این واحد گله کردند و درخواست بازگشت حقوق از دست رفته خود را داشتتند.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی به شروط فعالیت فوق برنامه بعد از 14:30 در مدارس غیردولتی، اشاره کرد و گفت: فعالیت فوق باید صورتجلسه انجمن اولیا و مربیان و مجوزهایی مثل مدارس دولتی را دارا باشد.
اطلاعات مورد نیاز در خصوص ظرفیت‌ها و آدرس مدارس برای ثبت‌نام در پایه دهم در مناطق 1، 2 و 3 تهران در این گزارش به اطلاع دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها می‌رسد.
مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف درباره ویژه برنامه گرامیداشت دهه کرامت در کشور گفت: ویژه‌ برنامه‌های خاصی در این دهه از روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز پنجم آن یعنی روز ملی امامزادگان و روز ولادت امام رضا (ع) برنامه‌ریزی شده است
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر