بهترین کاردستی رحل قران

تخفیف ویژه تربرای مشتریان عمده

* قلم قرآنی

* قرآن حکیم

* قران نفیس

* قران عطری

* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف

* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه

* رحل قرآن با 50 درصد تخفیف

* حافظ نفیس با تخفیف ویژه

* بوستان و گلستان نفیس با تخفیف ویژه

تلفن مرکز پخش:

021-36831525

09121383718

سایر اخبار


فراخوان نخستین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان منتشر شد.
معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه گفت: جرائم سایبری موجب نقض آرامش شهروندان می‌شود و مجرمان می‌توانند به مقاصد شوم خود برسند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران گفت: تلاش و سیاست ما حذف طرح اسکان موقت (کلاس‌ها) و اضافه کردن اماکن اسکان دائم (مراکز رفاهی فرهنگیان) است تا فضایی در شأن پذیرایی از معلمان ایجاد کنیم.
جای شکر باقی است که ایشان پیشرفت‌های خود را به ژن نسبت داده است، نه خواست و اراده الهی! وگرنه، بسیاری افراد ناموفق، از خداوند گله‌مند می‌شدند که چرا آنان را مورد نظر و عنایت خویش قرار نداده است!
بر اساس آخرین توافق کارگزاران با طیف‌های همسو در شورای شهر تهران، قرار است بعد از تشکیل شورا محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران انتخاب و حسین مرعشی نیز قائم مقام وی شود.
نود و چهارمین «عصرانه ادبی فارس» ویژه تجلیل از «ملاصالح قاری» و رضیه غبیشی نویسنده کتاب «ملاصالح» با حضور جمع کثیری از اهالی فرهنگ دفاع مقدس در خبرگزاری فارس، برگزار شد.
دبیر ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه پس از اربعین سال گذشته آسیب شناسی خوبی انجام شده گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان متولی کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی برای اربعین سال ۹۶ تدابیر جامعی را اندیشیده است.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر