تفکری غلط درباره خراب شدن باتری گوشی موبایل
امروز تصمیم گرفتیم سراغ یکی دیگر از تفکرات قدیمی پیرامون باتری و شارژ تلفن‌های همراه برویم. طبق این عقیده، کاربران زمانی که تلفن همراه‌شان را به شارژ می‌زنند، نباید به‌طور هم‌زمان با آن کار کنند.

در پاسخ باید به شما بگوییم، تمامی این موارد غلط هستند و هیچ دلیل علمی برای‌شان وجود ندارد. تلفن همراه شما چه با آن کار کنید و چه نه، شارژ می‌شود و هیچ مشکلی برای‌تان ایجاد نخواهد کرد.

در واقع روند شارژ شدن گوشی در این حالت کندتر خواهد بود؛ چرا که از طرفی دستگاه شارژ می‌شود و از طرف دیگر همان شارژ به‌سرعت توسط شما مصرف خواهد شد. در این حالت میزان کند بودن عملیات شارژ گوشی بستگی به میزان فعالیت شما خواهد داشت.

 اگر بخواهیم به این موضوع با دید دیگری نگاه کنیم‌، باید بگوییم تنها زمانی که تلفن همراه‌تان خاموش است، هیچ انرژی توسط گوشی شما مصرف نمی‌شود. در نتیجه حتی زمانی که گوشی خود را در حالت روشن ولی بدون استفاده به شارژ زده‌اید، باز همان پردازش و همگام‌سازی داده‌ها در آن انجام می‌گردد. این مصرف انرژی در زمانی که گوشی را به شارژ زده‌اید و از آن استفاده نمی‌کنید، با وقتی که در حال کار کردن با گوشی هستید، هیچ تفاوتی نخواهد داشت. کار کردن با گوشی هم‌زمان با زمانی که به در حال شارژ شدن است، مشکلی در عملکرد باتری گوشی و عمر آن نخواهد داشت و بهتر است آن عقاید قدیمی را کنار بگذارید.

بالا رفتن دما در این حین هم شاید دلیل بر شایعات احتمال منفجر شدن گوشی و آتش گرفتن آن باشد، که البته هیچ‌کدام صحت ندارند. در واقع در این زمان گوشی در حال انجام دادن دو کار به‌طور هم‌زمان بوده و این گرم شدن دستگاه‌، امری کاملا طبیعی است.

سایر اخبار


اگرچه پیشرفت های روزافزون سبب افزایش امنیت ما شده اند، اما متأسفانه به نظر میرسد که بدافزارها نیز با همان سرعت در حال رشد و افزایش هستند و هکرها روش هایی جدید را برای اعمال مدنظر خود به کار گرفته اند.
این فناوری برای کودکی که دچار اختلال نقص ایمنی بود و والدین او که مجبور به استفاده از ماسک و جوشاندن اسباب بازی های فرزند خود بودند، بهترین فناوری ممکن بود. در ابتدا تصور می شد که پیوند مغز استخوان بهترین روش درمانی برای مقابله با بیماری این کودک است؛ اما بعدها محققان دریافتند که با ژن درمانی و جایگزینی ژنی که باعث تخریب سیستم دفاعی بدن این کودک شده بود، می توانند او را درمان کنند. این روش درمانی برای این کودک جواب داد و او کاملا درمان شد.
فناوری های مرتبط با کاشت وسایل مختلف در مغز و کامپیوترهای کوانتومی از جمله فناوری هایی هستند که در سال ۲۰۱۷ مردم را شگفت زده کرده اند؛ اما این فناوری ها تنها فناوری هایی نیستند که در سال ۲۰۱۷ شگفتی آفرین شده اند. در این مطلب قصد داریم به معرفی فناوری برتر جدیدی بپردازیم که از نظر محققان دانشگاه MIT آمزیکا در سال جاری فراگیر خواهند شد.
فناوری های مرتبط با کاشت وسایل مختلف در مغز و کامپیوترهای کوانتومی از جمله فناوری هایی هستند که در سال ۲۰۱۷ مردم را شگفت زده کرده اند؛ اما این فناوری ها تنها فناوری هایی نیستند که در سال ۲۰۱۷ شگفتی آفرین شده اند. در این مطلب قصد داریم به معرفی فناوری برتر جدیدی بپردازیم که از نظر محققان دانشگاه MIT آمزیکا در سال جاری فراگیر خواهند شد.
ارسال لایو ویدیو دو نفره در اینستاگرام سرانجام ممکن شد. از این به بعد می‌توانید به همراه یکی از دوستان خود، به صورت مشترک ویدیوی زنده اینستاگرام منتشر کنید.
اگر گوشی شما دارای سیستم عامل ویندوز فون 8.1 یا ویندوز موبایل 10 باشد، حتما اطلاع دارید که مایکروسافت هنوز هم بسته‌هایی برای رفع باگ‌ها و افزایش امنیت سیستم عامل خود ارائه می‌کند. این کاربران قبل از دریافت آخرین به‌روزرسانی باید تمامی به‌روزرسانی‌های ارائه شده تا تاریخ موردنظر را دریافت و نصب کنند. بخش Windows device recovery tool به راحتی امکان دریافت آخرین نسخه‌های آپدیت سیستم عامل را برای کاربر به ارمغان می‌آورد، اما مایکروسافت کاربری این بخش را تغییر داده است؛ حالا این بخش سیستم عامل اصلی هر دستگاه را بارگذاری می‌کند.
شرکت گوگل به‌تازگی در همکاری با ناسا پروژه پلتفرم تجربه واقعیت مجازی را راه‌اندازی کرده و هدف اصلی این پروژه ایجاد فضایی شبیه به مریخ برای کاربران در واقعیت مجازی است.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر