قابلیت جدید اینستاگرام
اینستاگرام قابلیت جدید« فقط دوستان» را اضافه کرده‌است. به این ترتیب فقط فالوورهایی که کاربر تعیین می‌کند می‌توانند پست ها و استوری‌های او را تماشا کنند.


به گزارش ایتنا از مهر به نقل از ورج، اینستاگرام ویژگی «فقط دوستان» را به قابلیت‌های اپلیکیشن خود افزوده است. این قابلیت مشاهده پست ها و استوری کاربر را به دلخواه او محدود می‌کند.

این ویژگی که Favorites نامیده می‌شود، فهرستی از فالوورهای کاربر برای به اشتراک گذاری محتوا را تهیه می کند. این فهرست با رنگ سبز در بالای صفحه نمایش داده می شود و به کاربر گوشزد می کند پست‌ها و استوری‌های او برای چه افرادی به اشتراک گذاشته می‌شود. البته ویژگی جدید فقط برای گروهی کوچک فعال شده و اینستاگرام هنوز اعلام نکرده آن را به طور کامل ارائه خواهد کرد یا خیر.

پیش از این کاربران فقط می‌توانستند با استفاده از ویژگی Finstagram مشخص کنند چه افرادی پست‌های آنان را تماشا کنند.
 

 


منبع : ایتنا 

 

سایر اخبار


اینکه آمریکا ۴۵ سال پیش انسان به فضا فرستاد یا نه؛ مهم نیست، مهم سفر مجدد به ماه آن هم در شرایطی است که هدف این آژانس فضایی، سفر انسان به مریخ معرفی شده است. خلاصه به هر دلیلی، استخراج معادن ماه؛ ساخت پایگاه فضایی؛ استفاده از ماه به عنوان سکوی پرتاب به مریخ و … ، ناسا مجددا هوس رفتن به ماه کرده است!
گوگل اخیراً اجرام آسمانی بیشتری را به پلتفرم Google Maps اضافه کرده اما همچنان جای خالی غول‌های گازی در این پلتفرم حس می‌شود.
شرکت HDM Global 10 سال گذشته سهام اصلی نوکیا را خریداری کرد و اکنون نوکیا با میان رده‌ها و پرچم‌داران خود از قبیل نوکیا ۳ به‌ خوبی توانسته بازار را در دست بگیرد.
دهمین سالگرد حضور آی‌فون نزدیک است و تا به‌حال به پرچمدار این سری که سر و صدای زیادی بر پا کرده، نام‌های آی‌فون 8، آی‌فون X و آی‌فون پرو اطلاق شده است.
جدیداً کایل وینز مدیر عامل وبسایت IFixit که در زمینه تعمیرات موبایل کاربران را راهنمایی میکند گفته است:” هیچ نگرانی در رابطه با قرار دادن گوشی در شارژ در طول شب وجود ندارد، در واقع همه چیز بستگی به سیکل باتری، نحوه ی استفاده از باتری، و اینکه به چه میزان در طول شبانه روز از باتری کار میکشید بستگی دارد…”
خودروهای جدید در راه ایران و خودرو سازی
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر