تصویر جدید منتشر شده از ماکت آی‌فون 8، رنگ‌های احتمالی این هندست را نشان می‌دهد

با وجود اطلاعاتی که تا به‌حال درز کرده‌اند، می‌دانیم که قرار است یک هندست کاملا بدون حاشیه را ببینیم. پشت این اسمارت‌فون یک دوربین دوگانه به‌صورت عمودی تعبیه شده و قرار نیست تاچ آی‌دی در قسمت پشتی قرار گیرد.

اما امروز افزون بر اطلاعاتی که تا الان منتشر شده‌اند، تصویری از ماکت‌هایی به رنگ‌های مسی، نقره‌ای یا صدفی و سیاه براق در فضای اینترنت ظاهر شده که رنگ‌های آی‌فون 8 را نشان می‌دهند.

آی‌فون 8

آی‌فون 8 جدیدترین و گران قیمت‌ترین گوشی هوشمند تولیدی توسط اپل خواهد بود. قیمت این دستگاه در حدود 1000 دلار برآورد می‌شود.

سایر اخبار


در این گزارش برترین تلفن های همراهی که تا قبل از سال 2017 رونمایی می شوند را معرفی کرده ایم.
مدیر عامل تلگرام، پاول دروف اعلام کرده است که حالت روح باید از تمامی نسخه‌های غیر رسمی تلگرام از جمله موبوگرام حذف شود.
اگر با اکسیر حیات (آب) سروکار دارید٬ پس باید یک گوشی ضد آب هم داشته باشید. موبایلی که در استخر و چشمه‌های آب‌ شیرین خم‌ به‌ ابرو نیاورد و سینه ستبر کند و درمقابل آب بایستد!
اینستاگرام یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای به اشتراک‌گذاری تصاویر و فایلهای ویدیویی است. این برنامه به دلیل سادگی طراحی و محیط زیبایش شما را ترغیب میکند تا مدتها در بین دنیایی از تصاویر به صورت بی پایان پیمایش کنید. در این نرم‌افزار ابزارها و میانبرهایی وجود دارد که با دانستن آنها بهتر از قبل میتوانید با برنامه کار کنید. در این مطلب به صورت خلاصه با بهترین ترفندهای اینستاگرام آشنا خواهید شد. ترفندهایی که ممکن است مدتها از وجود آنها بی‌اطلاع بوده باشید.
گوگل سال 2007، سرویسی با نام گوگل استریت ویو راه‌اندازی کرد؛‌ سرویسی که به شما امکان می‌دهد، تصاویر پانوراما (360 درجه) را از خیابان‌ها و اماکن مختلف سراسر دنیا مشاهده کنید.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر