ویژگی محبوب ایرانی ها از تلگرام حذف می شود
به گزارش ثریا، مدیر عامل تلگرام، پاول دروف در پاسخ به یک کاربر ایرانی نسبت به حالت روح در نسخه‎های غیر رسمی و قوانین برای نسخه‌های غیر رسمی تلگرام در حساب رسمی توییتر خود واکنش نشان داد.

پاول دروف در رابطه با حالت روح در موبوگرام، تلگراف و اپل گراف گفت: حالت روح به دلیل نقض حریم خصوصی و عملکرد باید از موبوگرام و تمامی نسخه‌های غیر رسمی تلگرام حذف شود.

دروف افزود: ما به زودی قوانین مربوط به این نسخه‌های غیر رسمی را به صورت شفاف اعلام خواهیم کرد. در صورتی که آنها از این قوانین سر پیچی کنند، ما مجبور به واکنش برای حفظ حریم خصوصی کاربرانمان هستیم.

تیم تولید موبوگرام نیز به اظهارات پاول دروف واکنش نشان داده‌اند و اعلام کرده‌اند که موبوگرام تابع قوانین وضع شده از سوی تلگرام است و در صورت قانونی برای حذف این امکان، قابلیت روح  از پیام رسان موبوگرام حذف خواهد شد. همچنین تیم سازنده موبوگرام از مدیر عامل تلگرام درخواست کرده که موبوگرام را به صورت کامل بررسی کند و در صورت وجود کوچکترین مشکل امنیتی آن را اعلام و دسترسی آن را مسدود کند.

سایر اخبار


دستیار گوگل که به عنوان یک ربات با هوش و دقیق کارهای زیادی انجام می دهد، این ابزار، اخیرا دستخوش تغییرات جدید شده است. یکی از این تغییرات، فراهم شدن امکان استفاده از آن در گجت های مختلف است.
این روزها که همه ی کشورهای دنیا با سرعت برق آسایی رو به پیشرفت و مدرنیزه شدن هستند، شنیدن اختراع وسایل جدید و خارق العاده و کشف مواد جدید برایمان امری عادی شده است. محققان و دانشمندان در سراسر جهان بخصوص در کشورهای پیشرفته همه روزه در حال تحقیق و آزمایش هستند تا اشیایی را ابداع کنند که زندگی بشر آسان تر شود.
گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس شانس این را دارند که به محبوب ترین گوشی های هوشمند سامسونگ در تمام تاریخ تبدیل شوند. این گوشی ها به مجهز بودن به نمایشگر Infinity Display، حاشیه‌های باریک و قابلیت‌های جدید می‌توانند در قلب بسیاری از کاربران جا باز کنند. اما کدام یک از گوشی‌هایی که سامسونگ پیش از این به بازار عرضه کرده است در میان کاربران این شرکت محبوبیت بیشتری دارد؟
شاید همیشه این سوال در ذهن شما باشد که آیا راهی وجود دارد که متوجه شویم کسی از شبکه وای‌فای ما استفاده می کند یا خیر و هم چنین پیش آمده است که در مورد میزان مصرف ترافیک اینترنت خود مطمئن نباشیم، یعنی ترافیک مصرفی اینترنت، بیش‌تر از مصرف ماست، در این صورت ممکن است بدون اطلاع شما کسی در حال استفاده از اینترنت شما باشد. ما در این مطلب آموزشی به شما اپلیکیشن ‌های برتر جهت مدیریت وای‌فای در اندروید را معرفی می کنیم.
ایرپاد‌های بی سیم اپل، که به همراه آيفون 7 معرفی شدند، روز به روز معروف‌تر می‌شوند. اما این گجت تنها از یک قابلیت بهره می‌برد و آن هم اتصال به تلفن هوشمند برای برقراری ارتباط صوتی است.
شرکت گوگل برای جلوگیری از انتشار خبر های دروغ در فضای مجازی قابلیت جدیدی را به موتور جستجوی خود افزوده است. این قابلیت که Fact Check (بررسی حقیقت) نام گرفته با درج برچسبی در کنار نتایج، صحت آن ها را تایید یا رد می کند.
محققان چینی با الهام از سفره ماهی روبات جدیدی ساخته اند که قابلیت جستجو در اقیانوس و میان مرجان ها را دارد.
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر