ضرر سرمایه ای گوگل در بازار
 یک مشکل رایانه‌ای عجیب سبب شد قیمت سهام برخی از مهمترین شرکت‌های فناوری از جمله آمازون و گوگل به شدت کاهش یابد. به طوری که ارزش برخی از این شرکت‌ها میلیاردها دلار کاهش یافت.

به گزارش ایتنا از مهر به نقل از اینترنشنال بیزینس تایم، از سوی دیگر برخی شرکت‌ها نیز با افزایش بی‌سابقه ارزش روبرو شدند.

این مشکل سبب شد ارزش سهام آمازون با ۸۷ درصد و آلفابت (شرکت مادر گوگل) با ۸۶ درصد کاهش روبرو شوند.

این مشکل رایانه‌ای پس از آن اتفاق افتاد که تهیه کنندگان اطلاعات مالی به اشتباه اطلاعات آزمایشی بورس نزدک را قیمت‌های واقعی تلقی کردند. از سوی دیگر سهام ارزش سهام مایکروسافت ۸۰ درصد رشد کرد. به این ترتیب برای مدتی کوتاه ارزش شرکت مایکروسافت به هزار میلیارد دلار رسید!

البته قیمت واقعی سهام تغییری نکرد و هیچ معامله‌ای در این قیمت‌های غیرواقعی انجام نشد.

سایر اخبار


شرکت مایکروسافت در به‌روزرسانی آزمایشی خود ابزاری به نام Application Guard را به مجموعه امنیتی خود اضافه کرده است که امنیت مرورگر اج را افزایش می‌دهد
درگیری‌های میان کوالکوم و اپل،‌می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری به اپل واردکند!
سامسونگ به زودی گوشی گلکسی C10 را با دوربین دوگانه روانه بازار می کند. این اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که از این قابلیت بهره می برد.
سازمان فضایی ناسا اعلام کرده است که قصد دارد مجددا سفرهایی به ماه داشته باشد و از شرکت‌های خصوصی برای همکاری در این پروژه درخواست همکاری کرده است.
دستیار گوگل که به عنوان یک ربات با هوش و دقیق کارهای زیادی انجام می دهد، این ابزار، اخیرا دستخوش تغییرات جدید شده است. یکی از این تغییرات، فراهم شدن امکان استفاده از آن در گجت های مختلف است.
این روزها که همه ی کشورهای دنیا با سرعت برق آسایی رو به پیشرفت و مدرنیزه شدن هستند، شنیدن اختراع وسایل جدید و خارق العاده و کشف مواد جدید برایمان امری عادی شده است. محققان و دانشمندان در سراسر جهان بخصوص در کشورهای پیشرفته همه روزه در حال تحقیق و آزمایش هستند تا اشیایی را ابداع کنند که زندگی بشر آسان تر شود.
گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس شانس این را دارند که به محبوب ترین گوشی های هوشمند سامسونگ در تمام تاریخ تبدیل شوند. این گوشی ها به مجهز بودن به نمایشگر Infinity Display، حاشیه‌های باریک و قابلیت‌های جدید می‌توانند در قلب بسیاری از کاربران جا باز کنند. اما کدام یک از گوشی‌هایی که سامسونگ پیش از این به بازار عرضه کرده است در میان کاربران این شرکت محبوبیت بیشتری دارد؟
برای ارسال نظر اولین نفر باشید.

ارسال نظر